Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Laat stad en regio bruisen!

Klantgericht zijn, van tevoren samen weten wie je binnen wilt halen, voor Eus Peters sinds 2014 directeur Nederlandse Detailhandel de uitdaging om de winkelstraat aantrekkelijk te houden!

Eus Peters: “Klanten komen naar een winkel omdat je waarde toevoegt, iets voor hen kunt personaliseren, ze bij jou kunnen ervaren, proberen, voelen en proeven.”

De ene fysieke winkel is de andere niet maar één ding hebben ze gemeen, de consument wil graag kwaliteit en persoonlijke aandacht, de toegevoegde waarde zit hem in zijn/haar winkelbeleving. Het is duidelijk dat een klant eerder geneigd is een winkel binnen te stappen die vanaf de straat uitnodigt.

Peters: “Je moet je onderscheiden, maar je hoeft niet op alle onderdelen van wie, wat, waarom, web, etc. een 10 te scoren, dan begin je nooit! Op één onderdeel een 11 en de rest een 7 is oké.

Een winkelier kan dit anno 2017 niet alleen; samenwerking en samenhang met collega’s, de gemeentes en andere dienstverleners is een must. Meer kansen creëren voor investeringen in winkelgebieden. Ook zij zijn gebaat wanneer er meer traffic in de binnenstad ontstaat.

Terug naar blog

Algemene voorwaarden PIN Voorschot - Algemene voorwaarden WEB Voorschot - Privacy beleid

Website laten maken door Modual | Open cookie voorkeuren